Meesters

Meesters

Ons doel is een brug te slaan tussen de wetenschap en de onderwijspraktijk. Vanuit het wetenschappelijk kader van de zelfdeterminatietheorie creëren wij samen met jullie de optimale omstandigheden voor autonome motivatie. Onze visie is dat deze hogere kwaliteit van motivatie zorgt voor een goede balans tussen een mens- en resultaatgerichte omgeving. In deze omgeving voelen mensen zich meer vitaal, verantwoordelijk, creatiever en mentaal gezonder. Wat leidt tot betere prestaties, volharding en efficiëntie.

Aarnoud van Nieuwenhuijze

Enthousiast, betrokken en gedreven. Overal waar hij binnenkomt beïnvloedt hij de sfeer positief. De eigenschap om continu kritisch op zichzelf te zijn zorgt ervoor dat hij zich voortdurend ontwikkelt. Zijn ervaring als docent én onderwijskundige zet hij in om beleid en theorie te verbinden met de praktijk. Aarnoud heeft het talent om werkvormen te bedenken die passend zijn in de context en aansluiten bij de doelgroep. Bij Motivatiemeesters kan hij doen wat hij het liefst doet, op een prettige leergerichte manier anderen leren te motiveren.

Pepijn Dousi

Adrem, humorvol en overtuigend. Pepijn is toegankelijk en weet snel het ijs te breken. Zijn meesterschap heeft hij onder andere ontwikkeld in het primair onderwijs en tijdens zijn studie onderwijskunde. Pepijn is precies, analytisch en snel in staat tot de kern van de zaak te komen. Hij heeft oog voor alle betrokkenen en weet met zijn humor, enthousiasme en communicatieve vaardigheden mensen te inspireren in beweging te komen.

Sam Moeke

Verdiept zich graag in wat anderen drijft. Sam vraagt door, is eerlijk, (soms te) direct en tactisch als de situatie daar om vraagt. Met zijn geduld en overzicht is Sam goed in strategische vraagstukken. Lange termijn doelen zijn voor hem het uitgangspunt om nu te bedenken wat morgen gedaan moet worden. Sam is (actief) op zoek naar nieuwe onderwijskundige ideeën en helpt het liefst een ander het zelf te kunnen. Hij spoort aan tot actie. Daarbij is hij voortdurend initiatiefrijk, verbindend en bovenal leergierig.